هنرستانه و درس های کارگاهیش!

ما هر چهارشنبه منتظریم کلاس طراحی یه جوری پیچونده بشه اونوقت

امروز دبیرمون گفتن من با مشاورتون صحبت کردم هر روزی کلاستون تشکیل

نشد بگن من بیام...چه حرفااااااااا دوره آخر و زمونه...والااااا!!!!!!!!

امروز سر طراحی یکی از دوستام  داشت چهره منو میکشید یکی از بچه ها گفت:

این چیه کشیدیییییی؟؟؟؟؟چرا اینجوریه این بدبخت کجا این شکلیه؟؟؟

بعد اون دوستم هم در کمال خونسردی گفت:حالا نکه نازنین پرنسس میکشه

که به من اینطوری میگی؟؟؟؟

چش ندارن ببینن من پرنسس میکشم دیگه چه پرنسس هایی !!! باید ببینین...

ماااااااااااه!!!!

دیشب تا دو نفصه شب بیدار موندم اتود رنگی زدم برای لوگوتایپ کتابم بعد امروز

هیچکدومش تایید که نشد هیچ!تازه بهم گفت دوباره اتود بزن رفتم دوباره اتود زدم

بعداز این که یکیش بالاخره تایید شد سر طراحی جلد همه چی عوض شد

هم فونتم هم رنگش هم مدل چیدمانش...

یعنی حاضر بودم پیاده تا برج میلاد برم خودمو  از بالا برج میلاد بندازم پایین

ولی   نبینم هنر هام اینطوری نادیده گرفته میشن...

دیروز 102 تا تست زبان زدیم دبیر گفتن فقط 20 دقیقه!!!!یعنی ما فقط

20 دقیقه تو شوک بودیم که چه جوری باید 102! تست و در عرض 20 دقیقه بزنیم!!!!!!

دیگه همین خیلی خوش گذشت خدانگهدار!!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:برج میلاد,دروس اختصاصی رشته گرافیک,صفحه آرایی,, | 16:48 | نویسنده : نازنین |