هوراااااااااا !!!!

واااااااااااای من دارم خواب میبینم...!!!

بالاخره تونستم پست جدید بزارم...

سلام به همگی...



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت18:51---17 شهريور 1392
سلام به روی ماهت!!!نبودی دلم تنگ شده بود..
پاسخ:من بی معرفت نیستم به خدا دل منم تنگ شده بود... من هرکاری میکردم یه مدت نمیتونستم تو وبت کامنت بزارم! خیلی سعی کردم از طریق کامنت آموزش پروانه رو بگم اما نشد...


آبجی کوچیکه
ساعت6:14---13 مرداد 1392
دمت گرم که این همه به دنبال پرداخت خمس علمتی خواهر!!
پاسخ: آخ آخ ریا شد که...!!!:)))


شهرزاد
ساعت19:29---28 تير 1392
ادامه مطلب کجاست؟!
پاسخ:گفتم که عکس ها آپلود نشد... شرمندم کرد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:عکس از طبیعت,طبیعت کردستان,, | 17:30 | نویسنده : نازنین |